vrijdag 23 september 2011

Winterjas voor Merel


 Yes, het is geluk. Een mooie winterjas voor Merel.
Gelijk verkocht was ik toen ik deze stof in de winkel zag liggen (zwarte jassenstof met pailletjes).
Ik heb het patroon Roos 2023 gebruikt en er een kraag op gezet ipv een capuchon.
De panden en kraag zijn gevoerd met teddyborg (lekker zacht en warm).
De bedoeling was een jas voor erbij, maar daar is hij eigenlijk veel te netjes voor geworden!

Ps Zwart blijft moeilijk om op de foto te zetten, maar hij is echt mooi diep zwart met glimmers!

Nu nog kijken of iemand mij kan helpen aan de knippie 2009 nr 5 die ik dus kwijt ben.... daaruit wil ik een jas maken voor Tim.

7 opmerkingen:

  1. Die ziet er gaaf uit, lijkt wel gekocht zeg! Super mooi! Gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom via via op je blog. Wat leuk!!!!!!
    Hoe krijg je het zo snel voor elkaar?!?!?Mensen, ik tob nog steeds met een ballonrok,maar waar vind je een knippie met een normale beschrijving?
    Velen hebben me het uitgelgd,maar,zucht...
    Groet,
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt wat een super gave jas! En o zo frusterend zo goed als dat je bent! haha.

    Doe je het eigenlijk al lang en ben heb je een opleiding gedaan?

    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een gave jas heb je gemaakt! Die kraag vind ik ook erg leuk en dat borduursel maakt het helemaal af!~
    Wat maak jij veel mooie dingen zeg.

    Groetjes mama C

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie jas,en het borduurtje aan de binnenkant is geweldig leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat is dat een mooie jas geworden! Heel mooie stof, leuk modelletje en de borduurtjes maken ze écht af! Mijn complimenten!

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen